przejdź do zawartości

up

SIAL Interfood, Dżakarta, Indonezja

Dżakarta, 09-12 listopada 2016 r.

www.sialinterfood.com

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dżakarcie zaprasza firmy polskie do uczestnictwa w międzynarodowej wystawie „SIAL InterFOOD", która odbędzie się w dniach 09-12 listopada 2016 r. w stolicy Indonezji - Dżakarcie. Zachęcamy również do przesłania materiałów promocyjnych na stoisko naszego wydziału.

Wystawa przeznaczona jest dla przedsiębiorców z takich sektorów jak:

  • żywność i napoje: wyroby gotowe do spożycia, mrożonki, półprodukty, produkty świeże, nabiał, produkty mleczne, pieczywo i wyroby cukiernicze, dodatki do żywności, zdrowa żywność, napoje alkoholowe,
  • usługi i urządzenia dla hotelarstwa, wyposażenie kuchni, barów, kawiarni, restauracji. 

Więcej informacji na temat targów znajdą Państwo na ww. stronie internetowej.

Ubiegła edycja imprezy zgromadziła ponad 560 wystawców z 20 krajów; odwiedziło ją ponad 37 tys. osób.

Indonezja

  • ponad 250-milionowa populacja, rosnąca klasa średnia,
  • 16-ta największa gospodarka świata, największa gospodarka ASEAN,
  • 4,7% wzrost PKB,
  • rozwijający się sektor turystyczny; ok. 10 mln turystów zagranicznych rocznie,
  • duża liczba nowopowstających obiektów handlowych, hoteli, restauracji, kawiarni,

Wg. Indonezyjskiego Stowarzyszenia Producentów Art. Spożywczych i Napojów, wartość sprzedaży w sektorze spożywczym to ponad 70 mld USD.

Rośnie sprzedaż gotowych produktów. Zwiększa się liczba nowoczesnych sklepów z odpowiednim wyposażeniem do przechowywania art. spożywczych (lodówki, zamrażarki, chłodnie itp.), wzrasta również liczba sieci fast-food, hoteli, co wiąże się z większym zapotrzebowaniem na produkty importowane. Wraz z zwiększonymi dochodami, rośnie świadomość Indonezyjczyków dot. zdrowego odżywiania się. Coraz częściej decyzje dot. art. spożywczych podejmowane są w oparciu o walory zdrowotne danych produktów. Artykuły zagraniczne, często uważane są za zdrowsze i o lepszej jakości.

Produkty, które mogą spotkać się z zainteresowaniem lokalnych klientów to m.in.: nabiał, w tym sery, jogurty, napoje na bazie mleka, produkty klasy premium (np. dżemy, konfitury, przetwory z owoców i warzyw), alkohole, zdrowa żywność, jak również półprodukty, np.: mleko w proszku, kazeina, serwatka, zabielacze do napojów. 

Firmy polskie z sektora spożywczego, rozważające wejście na rynek indonezyjski, powinny sprawdzić możliwość uzyskania certyfikatu Halal, który w znaczący sposób może pomóc w pozytywnym odbiorze produktu na rynku lokalnym. (informacja poprzez WPHI w Dżakarcie).

Przedsiębiorców zainteresowanych prezentacją swojej oferty na stoisku WPHiI, prosimy o przesłanie materiałów promocyjnych w języku angielskim bezpośrednio na adres naszego biura:
Trade and Investment Promotion Section
Embassy of the Republic of Poland
Jl. HR. Rasuna Said Kav. X Blok IV/3
Jakarta 12950
Indonesia

Wysyłki prosimy dokonać kurierem z minimum trzytygodniowym wyprzedzeniem!

W Indonezji najlepiej obsługiwana jest sieć DHL, UPS i EMS Pocztex.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z biurem WPHI: email: jakarta@trade.gov.pl, tel.: +62 21 25 25 947, fax: +62 21 25 25 960

Aktualności

Zaproszenie PAIH - targi - Bauma Conexpo Indie (11.12-14.12) - (materiały promocyjne)

2018.11.19

Szanowni Państwo, Uprzejmie informuję, że Polska Agencja Handlu i Inwestycji w ramach w ramach realizowanego projektu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” poddziałanie 3.3.2 jest organizatorem stoiska informacyjno – promocyjnego branży „Maszyn i urządzeń” na targach Bauma Conexpo Indie, które będą miały miejsce 11.12-14.12 (więcej informacji o targach: https://www.bcindia.com/)

więcej »

"Eksportuj do Wielkiej Brytanii – innowacyjność i design w opakowaniach", Warszawa.

2018.11.19

Pomimo niepewności związanej z Brexitem, rynek brytyjski nadal jest jednym z najważniejszych kierunków eksportowych dla polskiej gospodarki. Polskie produkty stają się coraz bardziej widoczne na półkach brytyjskich sklepów, a walory dobrej jakości w rozsądnej cenie są zauważane przez brytyjskich konsumentów. Jednak mimo przyjaznego klimatu biznesowego, różnice kulturowe i brak wiedzy o upodobaniach brytyjskich konsumentów powodują, że polscy eksporterzy nie do końca wykorzystują szanse, które ten rynek oferuje. Dotyczy to również przemysłu opakowaniowego, który w

więcej »

Warszawa

Londyn

New York

Tokyo

Kursy średnie walut

USD 3,3881 PLN
EUR 4,1724 PLN
CHF 3,4827 PLN
GBP 4,7660 PLN
JPY 3,1483 PLN

(Źródło: NBP, Data pobrania: 2018-04-20)

Partnerzy

left
right