przejdź do zawartości

up

SIAL Interfood, Dżakarta, Indonezja

Dżakarta, 09-12 listopada 2016 r.

www.sialinterfood.com

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dżakarcie zaprasza firmy polskie do uczestnictwa w międzynarodowej wystawie „SIAL InterFOOD", która odbędzie się w dniach 09-12 listopada 2016 r. w stolicy Indonezji - Dżakarcie. Zachęcamy również do przesłania materiałów promocyjnych na stoisko naszego wydziału.

Wystawa przeznaczona jest dla przedsiębiorców z takich sektorów jak:

  • żywność i napoje: wyroby gotowe do spożycia, mrożonki, półprodukty, produkty świeże, nabiał, produkty mleczne, pieczywo i wyroby cukiernicze, dodatki do żywności, zdrowa żywność, napoje alkoholowe,
  • usługi i urządzenia dla hotelarstwa, wyposażenie kuchni, barów, kawiarni, restauracji. 

Więcej informacji na temat targów znajdą Państwo na ww. stronie internetowej.

Ubiegła edycja imprezy zgromadziła ponad 560 wystawców z 20 krajów; odwiedziło ją ponad 37 tys. osób.

Indonezja

  • ponad 250-milionowa populacja, rosnąca klasa średnia,
  • 16-ta największa gospodarka świata, największa gospodarka ASEAN,
  • 4,7% wzrost PKB,
  • rozwijający się sektor turystyczny; ok. 10 mln turystów zagranicznych rocznie,
  • duża liczba nowopowstających obiektów handlowych, hoteli, restauracji, kawiarni,

Wg. Indonezyjskiego Stowarzyszenia Producentów Art. Spożywczych i Napojów, wartość sprzedaży w sektorze spożywczym to ponad 70 mld USD.

Rośnie sprzedaż gotowych produktów. Zwiększa się liczba nowoczesnych sklepów z odpowiednim wyposażeniem do przechowywania art. spożywczych (lodówki, zamrażarki, chłodnie itp.), wzrasta również liczba sieci fast-food, hoteli, co wiąże się z większym zapotrzebowaniem na produkty importowane. Wraz z zwiększonymi dochodami, rośnie świadomość Indonezyjczyków dot. zdrowego odżywiania się. Coraz częściej decyzje dot. art. spożywczych podejmowane są w oparciu o walory zdrowotne danych produktów. Artykuły zagraniczne, często uważane są za zdrowsze i o lepszej jakości.

Produkty, które mogą spotkać się z zainteresowaniem lokalnych klientów to m.in.: nabiał, w tym sery, jogurty, napoje na bazie mleka, produkty klasy premium (np. dżemy, konfitury, przetwory z owoców i warzyw), alkohole, zdrowa żywność, jak również półprodukty, np.: mleko w proszku, kazeina, serwatka, zabielacze do napojów. 

Firmy polskie z sektora spożywczego, rozważające wejście na rynek indonezyjski, powinny sprawdzić możliwość uzyskania certyfikatu Halal, który w znaczący sposób może pomóc w pozytywnym odbiorze produktu na rynku lokalnym. (informacja poprzez WPHI w Dżakarcie).

Przedsiębiorców zainteresowanych prezentacją swojej oferty na stoisku WPHiI, prosimy o przesłanie materiałów promocyjnych w języku angielskim bezpośrednio na adres naszego biura:
Trade and Investment Promotion Section
Embassy of the Republic of Poland
Jl. HR. Rasuna Said Kav. X Blok IV/3
Jakarta 12950
Indonesia

Wysyłki prosimy dokonać kurierem z minimum trzytygodniowym wyprzedzeniem!

W Indonezji najlepiej obsługiwana jest sieć DHL, UPS i EMS Pocztex.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z biurem WPHI: email: jakarta@trade.gov.pl, tel.: +62 21 25 25 947, fax: +62 21 25 25 960

Aktualności

Zaproszenie: misja gospodarcza na Białoruś

2019.03.14

Szanowni Państwo, Zbliża się zakończenie rejestracji uczestników na misję gospodarczą polskich przedsiębiorców na Białoruś. W związku z trwającym jeszcze naborem zapraszamy zainteresowane firmy do zgłaszania się do udziału w tym wydarzeniu.

więcej »

Warsztaty biznesowo-networkingowe Forum Przedsiębiorców na Targówku - marzec 2019

2019.03.14

Forum Przedsiębiorców na Targówku zaprasza przedsiębiorców i menedżerów firm na warsztat biznesowo-networkingowy: „Jak wygrywać serca klientów? Kilka słów o strategii budowania marki” 18 marca 2019 roku, godz. 17.00

więcej »

Warszawa

Londyn

New York

Tokyo

Kursy średnie walut

USD 3,3881 PLN
EUR 4,1724 PLN
CHF 3,4827 PLN
GBP 4,7660 PLN
JPY 3,1483 PLN

(Źródło: NBP, Data pobrania: 2018-04-20)

Partnerzy

left
right